• Hvad gør jeg, når jeg ikke kan finde mit nøglekort?

    Hvis du har mistet dit nøglekort, eller hvis du har mistanke, om at dit nøglekort er blevet misbrugt af andre, skal du hurtigst muligt spærre detDet kan du gøre på nemid.nu. Når du har spærret dit aktive nøglekort, kan du bestille et nyt.  

    Dit nye nøglekort bliver sendt med fysisk post, så der går nogle dage, inden du modtager det i din postkasse. 

    Kan du ikke vente med at få dit nye nøglekort med posten, kan du i stedet hente et nyt nøglekort hos Borgerservice. Husk at medbringe gyldig legitimation. 

  • Hvad gør jeg, når mit nøglekort er ved at være brugt op?

    Du får automatisk et nyt nøglekortnår du har under 20 nøgler tilbageEr det ikke sket, kan du bestille et nyt nøglekort på nemid.nu eller på borgerservice. Husk at medbringe gyldig legitimation.

    Et supplement til nøglekortet er NemID nøgleapp, hvor du nemt og hurtigt kan få NemID-nøgler direkte på din mobiltelefon, hvis du ikke lige har nøglekortet af pap ved hånden. Læs mere om NemID nøgleappen. 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min NemID-kode?

    Har du glemt din adgangskode til NemID, kan du på nemid.nu og bestille en ny midlertidig adgangskode.  

    Når du har modtaget en ny midlertidig adgangskode, kan du på nemid.nu under Selvbetjening indtaste den midlertidige og derefter oprette en ny personlig adgangskode. 

  • Hvordan får jeg NemID?

    Har du ikke allerede et NemID, kan du bestille det på nemid.nu

    Når du har fået dit NemID, kan du kontakte os, så vi kan oprette netbank til dig. 

  • Hvordan får jeg NemID nøgleapp?

    Du kan downloade NemID nøgleapp gratis her: 

    > App Store

    > Google Play 

    Læs mere om NemID nøgleapp.  

Skriv til os

Fandt du ikke et svar, kan du skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt og inden for 24 timer.

Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig - så klik her