Hvad kan vi hjælpe dig med?

Her kan du få svar på de mest stillede spørgsmål.

Selvbetjening

  • Spær kort

  • Bestil nyt kort

  • Gør indsigelse

  • Opret ny konto

  • Ændre budget

  • Betalingsservice

Få svar på de mest stillede spørgsmål

  • Betalinger og overførsler

    Få svar på spørgsmål om betalinger og overførsler.

  • Kort

    Få svar på spørgsmål om kort.

  • MitID

    Få svar på spørgsmål om MitID.

  • Mobil- og netbank

    Få svar på spørgsmål om mobil- og netbank.

  • Konti og budget

    Få svar på spørgsmål om konti og budget.

  • Lån og kredit

    Få svar på spørgsmål om lån og kredit.

  • Indbetaling af kontanter

    Få svar på spørgsmål om indbetaling af kontanter via vores pengeautomater og filialer.

  • 1000-kronesedlen udgår

    Få svar på spørgsmål om 1000-kronesedlen og andre ældre sedler, der bliver ugyldige.

  • Valuta

    Få svar på spørgsmål om valuta.

  • Mine oplysninger

    Se, hvordan du opdaterer dine kontaktoplysninger.

  • Investering og bæredygtighed

    Få svar på spørgsmål om investeringer.

Skriv til os

Fandt du ikke et svar, kan du skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt og inden for 24 timer. Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, så klik her: Bliv kunde.

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.