Bestil nyt kort

Du kan bestille et nyt kort på to måder:

  1. Hvis du har mistet dit kort og allerede har spærret det, kan du bestille et nyt kort.
  2. Er dit kort ødelagt, men ikke spærret kan du genbestille dit kort.

1. Bestil nyt kort

Hvis du har mistet dit kort og allerede har spærret det, kan du bestille et nyt kort.

  1. Log på Netbank
  2. Vælg Konti og kort > Kort
  3. Tryk på Bestil produkter øverst til højre
  4. Vælg det ønskede produkt
  5. Følg vejledningen

2. Genbestil kort

Er dit kort ødelagt, men ikke spærret kan du genbestille dit kort.

  1. Log på Netbank
  2. Vælg Konti og kort > Kort
  3. Vælg Flere funktioner under det kort som du ønsker at genbestille
  4. Hvis det er muligt at genbestille, vil du under det nuværende kort kunne vælge Genbestil kort
  5. Følg vejledningen

Nyt kort

Når du bestiller et nyt kort, får du nyt kortnummer og evt. ny pinkode.
Husk derfor, at du skal ændre dine kor­top­lys­nin­ger hos de firmaer, hvor du betaler abonnementer. Det kan fx være Brobizz, rejsekort eller andre abonnementer, som trækkes på dit kort. Du modtager kortet i løbet af ca. 7-10 hverdage.

Genbestil kort

Når du genbestiller et Visa/Dankort får dit kort nyt kortnummer, men du beholder samme pinkode.
Husk derfor, at du skal ændre kor­top­lys­nin­ger hos de firmaer, hvor du betaler abonnementer - fx Brobizz, rejsekort eller andre, som trækkes på dit kort. Du modtager kortet i løbet af ca. 7-10 hverdage.