Få svar på dine spørgsmål
I vores hjælpeunivers kan du få svar på de mest stillede spørgsmål. Du kan bl.a. se, hvordan du opretter en ny konto, gør indsigelse på en kortbetaling eller finder dit IBAN nummer.
I vores hjælpeunivers kan du få svar på de mest stillede spørgsmål. Du kan bl.a. se, hvordan du opretter en ny konto, gør indsigelse på en kortbetaling eller finder dit IBAN nummer.
Du er velkommen til at ringe til os. Alle hverdage ml. kl. 8.00 - 20.00 eller i weekenden ml. kl. 10.00 - 16.00.
Du kan med fordel ringe på hverdage ml. kl. 8.00 - 10.00 eller kl. 16:00 - 20.00 eller i weekenden, hvor der ofte er kortere ventetid.
Find kontaktoplysninger og se åbningstider for alle vores filialer.

Der er lukket i alle filialer og i AL² på følgende dage:

Har du mistet dit kort, skal du spærre det med det samme. Det kan du gøre nemt og hurtigt i netbank og mobilbank.
Du kan også ringe på telefon:

- en særlig linje til dig, der har brug for ekstra hensyn
Vi har oprettet Solsikkelinjen til dig, der har brug for ekstra hensyn, hjælp, ro, tålmodighed eller tid, når du skal tale med banken.
Du er velkommen til at skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt.
Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, så klik her: Bliv kunde.