Ring til os
Du er velkommen til at ringe til os.
Her på siden kan du få et overblik over, hvordan du kan komme i kontakt med os og bruge bankens forskellige digitale services. Du kan også se vores generelle åbningstider.
Du er velkommen til at ringe til os.
Kontakt en medarbejder eller en filial i nærheden af dig.
Book et møde og hør mere om dine fordele som kunde i Arbejdernes Landsbank.
Filialer med kortere åbningstid fra kl. 13-16:
Svendborg, Viborg, Fredericia, Haderslev, Ringsted, Aabenraa, Frederikshavn, Frederikssund, Rødovre, Sluseholmen, Lyngby, Vanløse, Valby, Hillerød, Bornholm.
Filialer med åbent 2 dage om ugen:
Kongelundsvej og Skive - mandag og torsdag kl. 10-16
Kalundborg - tirsdag og torsdag kl. 10-13
Mød os online
Det er op til dig som kunde, om du helst vil holde et fysisk møde eller et onlinemøde med os. Sådan foregår et onlinemøde
AL² København
Der er åbent alle hverdage fra kl. 9-16. Lørdag og søndag fra kl. 10-16.
AL² Aarhus
Der er åbent alle hverdage fra kl. 9-16. Lørdag fra kl. 10-16.
Der er lukket i alle filialer og i AL² på følgende dage:
Telefonerne er åbne:
Telefonerne er lukkede:
Teknisk support holder åbent følgende dage:
Teknisk support holder lukket:
Er du erhvervskunde kan du kontakte os på tlf.: 38 48 48 62
Netbank og mobilbank har åbent næsten 24 timer i døgnet:
Har du mistet dit kort, skal du spærre det med det samme. Det kan du gøre nemt og hurtigt i netbank og mobilbank.
Du kan også ringe på telefon:
Vi foretrækker tilfredse kunder. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis du har fået en dårlig behandling eller er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet.
Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager en eller flere betalinger/overførsler i din netbank, som du ikke kan vedkende dig.
Ønsker du indsigt i personoplysninger eller at få rettet, slettet eller udleveret personoplysninger, kan du kontakte os her.