Kontakt og åbningstider

Her på siden kan du få et overblik over, hvordan du kan komme i kontakt med os og bruge bankens forskellige digitale services. Du kan også se vores generelle åbningstider.

Vi er klar til at tale med dig

  • Ring til os

    Du er velkommen til at ringe til os. Alle hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00 eller weekend 10.00 - 16.00.

  • Find filial

    Kontakt en medarbejder eller en filial i nærheden af dig.

  • Bliv kunde

    Book et møde og hør mere om dine fordele som kunde i Arbejdernes Landsbank.

Er du allerede kunde? Book møde her

Er du kunde hos hos, så kan du nemt booke et møde direkte hos en rådgiver.

Åbningstider i vores filialer

Vi har åbent mandag til fredag fra kl. 10-16 i størstedelen af vores filialer. 

Filialer med kortere åbningstid fra kl. 13-16:
Svendborg, Viborg, Fredericia, Haderslev, Ringsted, Aabenraa, Frederikshavn, Frederikssund, Rødovre, Sluseholmen, Lyngby, Vanløse, Valby, Hillerød, Bornholm.

Filialer med åbent 2 dage om ugen:
Skive - mandag og torsdag kl. 10-16
Kalundborg -  tirsdag og torsdag kl. 10-13

Mød os online
Det er op til dig som kunde, om du helst vil holde et fysisk møde eller et onlinemøde med os. Sådan foregår et onlinemøde

AL² København
Der er åbent alle hverdage fra kl. 9-16. Lørdag og søndag fra kl. 10-16. 

AL² Aarhus
Der er åbent alle hverdage fra kl. 9-16. Lørdag fra kl. 10-16. 

Der er lukket i alle filialer og i AL² på følgende dage:

  • Alle helligdage
  • Fredag efter Kristi Himmelfartsdag
  • Grundlovsdag 5. juni
  • Juleaftensdag 24. december
  • Nytår­s­af­tens­dag 31. december
  • Nytårsdag 1. januar
Åbningstider i din lokale filial

Kontakt Kundeservice på 38 48 48 48

Telefonerne er åbne:

  • Alle hverdage kl. 8-20
  • I weekenden kl. 10-16
  • Fredag efter Kristi Himmelfartsdag kl. 10-16
  • Grundlovsdag kl. 10-16
  • Pinselørdag

Telefonerne er lukkede:

  • Alle helligdage
  • Juleaftensdag den 24. december
  • Nytår­s­af­tens­dag den 31. december 
  • Nytårsdag den 1. januar
Ring på tlf. 38 48 48 48

Få teknisk support

Teknisk support holder åbent følgende dage: 

  • Mandag - torsdag kl. 8.00-22.00
  • Fredag kl. 8.00-18.00
  • Lørdag kl. 10.00-18.00
  • Søndag kl. 10.00-22.00
  • Den 31. december kl. 10.00-16.00

Teknisk support holder lukket: 

  • Alle helligdage
  • Juleaftensdag den 24. december
  • Nytår­s­af­tens­dag den 31. december 
  • Nytårsdag den 1. januar

Er du erhvervskunde kan du kontakte os på tlf.: 38 48 48 62

Ring på tlf. 38 48 48 49

Brug netbank og mobilbank

Netbank og mobilbank har åbent næsten 24 timer i døgnet:

  • Mandag-fredag kl. 00.00-03.00 og kl. 03.45-00.00
  • Lørdag kl. 00.00-04.00 og kl. 04.45-00.00
  • Søndage, helligdage og øvrige ikke-bankdage kl. 00.00-04.00 og 06.00-00.00
Log på Netbank

Spær dit kort

Har du mistet dit kort, skal du spærre det med det samme. Det kan du gøre nemt og hurtigt i netbank og mobilbank.

Du kan også ringe på telefon:

  • Visa/dankort eller AL Ung­doms­hæ­ve­kort: 44 89 29 29 
  • Mastercard credit og Mastercard debit: 70 15 81 00
Log på Netbank

Vi hører gerne fra dig

  • Ris, ros og klager

    Vi foretrækker tilfredse kunder. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis du har fået en dårlig behandling eller er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet.

  • Indsigelser på netbank transaktioner

    Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager en eller flere betalinger/overførsler i din netbank, som du ikke kan vedkende dig.

  • Anmod om indsigt

    Ønsker du indsigt i personoplysninger eller at få rettet, slettet eller udleveret personoplysninger, kan du kontakte os her.

Find hjælp