Til- og afmelding af regninger på en AL-Budgetkonto MED opfølgning
På denne konto betaler du et årligt gebyr mod at banken følger op på dine betalinger, og sikrer at budgettet balancerer, som vi har aftalt. Når du skal tilmelde eller afmelde regninger til Betalingsservice, kan du benytte en elektronisk formular, der ligger i AL-NetBank eller kontakte os - gerne pr. telefon.
-
Tilmelding af en regning
- Åben formularen ”Ændring af budget”, som du finder i AL-NetBank eller på al-bank.dk.
- Udfyld alle relevante felter.
- Klik på ”Send”.
- Banken sørger herefter for at opdatere både budgetkonto og budgetoversigten – begge dele kan du følge via AL-NetBank.
-
Afmelding af regning
- Åben formularen ”Ændring af budget”, som du finder i AL-NetBank eller på al-bank.dk.
- Udfyld relevante felter.
- Klik på ”Send”.
- Banken sørger herefter for at afmelde regningen, og retter efterfølgende din budgetoversigt i AL-NetBank.
- Download printvenlig vejledning