Hvad kan vi hjælpe dig med?

  • Gør indsigelse

  • Opret ny konto

  • Bestil nyt kort

  • Spær kort

  • Betalingsservice

  • Ændre budget

Find hjælp

Her kan du få svar på de mest stillede spørgsmål. Finder du ikke et svar, er du velkommen til at kontakte os

  • Smart Phone

    Mobil- og netbank

  • Calculator

    Konti og budget

  • Money

    Betalinger og overførsler

  • Credit Card

    Kort

  • Currency Exchange

    Valuta

  • Atm

    Indbetaling af kontanter

  • Banknote

    1000-kronesedlen udgår

  • Family

    Young Money

  • Broken Piggy Bank

    Lån og kredit

  • Keycard

    MitID

  • User

    Mine oplysninger

  • Stock

    Investering og bæredygtighed

  • Info

    Kundegebyr

Skriv til os

Fandt du ikke et svar, kan du skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt og inden for 24 timer.

Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, så klik her: Bliv kunde.

Obs! Skriv ikke personoplysninger som fx CPR-nummer her. Er du kunde, så brug beskedfunktionen i din mobil- eller netbank.

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.