AL-NetBank

AL-NetBank

Med AL-NetBank kan du hurtigt få overblik over din økonomi, og du kan gratis betale dine regninger eller overføre penge mellem konti.

Du kan nemt og enkelt tjekke saldo og kontobevægelser, overføre penge, betale regninger og se kommende betalinger. Med Forbrugsoverblik får du hjælp til at styre forbruget, og abonnementsoverblikket gør det nemt at opsige abonnementer. Og har du spørgsmål til din kunderådgiver, kan du sende en besked.

Log på AL-NetBank

Funktioner i AL-NetBank

  • Tjek saldo og kontobevægelser
  • Overfør penge
  • Betal regninger
  • Se og opsig abonnementer
  • Få overblik med forbrugsoverblik
  • Opsæt forbrugsagenter
  • Gå i e-Boks
  • Få overblik over dine investeringer
  • Køb og sælg aktier, obligationer og investeringsbeviser
  • Læg et budget
  • Book møde med din rådgiver
  • Send beskeder

Netbank

  • Hvor kan jeg få hjælp til netbanken?

    Når du er logget ind i netbanken, finder du nederst i venstremenuen Find hjælp.

    Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bruger netbanken eller oplever tekniske problemer, kan du også kontakte Support.
    Ring til Support på telefon 38 48 48 49 (privat) eller 38 48 48 62 (erhverv).

  • Hvordan kontakter jeg Support?

    Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bruger netbanken eller oplever tekniske problemer, kan du kontakte Support. 

    Ring til Support på telefon 38 48 48 49 (privat) eller 38 48 48 62 (erhverv) 


    Åbningstider 
    Mandag til torsdag: 08:00 - 22:00 
    Fredag: 08:00 - 18:00 
    Lørdag: 10:00 - 18:00 
    Søndag: 10:00 - 22:00 
     
    Særlige åbningstider 
    Nytårsaftensdag 31. december: 10:00 - 16:00  
     
    Support holder lukket 
    Alle almindelige helligdage og følgende dage:  
    Fredag efter Kristi Himmelfartsdag  
    Grundlovsdag den 5. juni  
    Juleaftensdag den 24. december 

  • Jeg har problemer med at logge på netbanken?

    Kan du ikke logge på netbanken, kan det skyldes forskellige årsager, fx cookie-indstillingerne på din computer. 

    Gå til tjekpc.dk hvor du med det samme får undersøgt indstillingerne på computeren og får forslag til en løsning. 

    Blev dit problem ikke løst, kan du kontakte vores Support på telefon 38 48 48 49 (privat) eller 38 48 48 62 (erhverv)Du kan også sende en mail. 

  • Hvordan får jeg netbank som privatkunde?

    Er du kunde hos os, bør du allerede have en netbank. 

    Prøv at logge på netbank med dit NemID – log ind her: https://www.al-bank.dk/privat/netbank 

  • Hvordan får jeg netbank som erhvervskunde?

    For at bruge netbank skal virksomheden have en aftale om AL-Netbank Erhverv.

    Kontakt jeres erhvervsrådgiver for at få oprettet Netbank Erhverv.

    Læs mere om Netbank Erhverv. 

  • Hvorfor kan jeg ikke længere se mit barns konti i net- og mobilbank?

    Da dit barn er fyldt 18 år og nu selv er myndig, er det ikke længere tilladt som forældre at have adgang til konti uden en særlig fuldmagt fra dit barn.  

  • Hvordan får jeg adgang til at se mit barns konti i net- og mobilbank?

    Dit barn/den unge over 18 år skal henvende sig til banken, for at få oprettet en fuldmagtsaftale til konti og netbank. Fuldmagtsaftalen skal underskrives af den unge selv samt forælder/værge. Er dit barn under 18 år, kan du bede om fuldmagt ved at skrive til os i netbank.