Kontakt HR
Du er velkommen til at kontakte vores HR-afdeling.
Som kunderådgiver i Arbejdernes Landsbank vil du have fokus på helhedsrådgivning. Du kommer til at arbejde efter vores privatkundekoncept, der bl.a. indeholder afholdelse af Værdisamtaler.
Læs mere om jobbet som kunderådgiver og mød kunderådgiver Marianne Gerdes, filialen på Frederiksberg.
Der er masser af plads til, at jeg kan være, som jeg gerne vil
Marianne Gerdes holder meget af sit job. Det bedste ved jobbet som kunderådgiver er, at hun dagligt møder og kommer ind på livet af nye mennesker. Selv efter 21 år i samme filial spørger hun altid lige til sine kunders dagligdag, børn eller sommerhus. Hun kan slet ikke lade være at involvere sig, og selv om hun er blevet tilbudt nye omgivelser og input i en anden filial, kan hun ikke forestille sig at forlade filialen i hjertet af Frederiksberg.
- Som kunderådgiver har jeg ansvaret for en større kundeportefølje primært bestående af privatkunder. En god blanding af kunder i alle aldre, og mine rådgivningsopgaver spænder fra bolig, pension og kredit til investering. Størstedelen af vores papirarbejde er centraliseret og udføres af vores filialsupport i Glostrup, Odense eller Aarhus, så jeg kan koncentrere mig om det vigtigste - nemlig rådgivning og mødet med kunderne.
- Det bedste ved at være i Arbejdernes Landsbank er de trofaste kunder og glæden ved at rådgive og hjælpe i forskellige situationer. Vi har nogle klare mål, som vi skal leve op til, men da vi selv har haft indflydelse på målene, så opnår vi dem ved godt samarbejde. Det er også vigtigt for os at opnå en god kontakt med vores kunder, og jeg har alle muligheder for at skabe den kunderelation, jeg gerne vil. I mit tilfælde vil jeg gerne tæt på. Det får jeg lov til, og jo bedre jeg kender mine kunder, jo bedre kan jeg rådgive dem. Jeg føler, at der er masser af plads til, at jeg kan være, som jeg gerne vil. Arbejdernes Landsbank har en meget rummelig og positiv personalepolitik, og fordi jeg har det godt, udstråler jeg også glæde, når jeg taler med mine kunder.
- Der er en vidunderlig stemning i vores team, og det kan vores kunder også mærke og giver udtryk for, når de er her. Det er også en af årsagerne til at vi i flere år har haft stor kundetilgang. Udgangspunktet er, at vi fungerer bedst, når vi får lov til at være os selv, og det giver os en stor troværdighed. Det er nok også derfor, at banken så mange år i træk er kåret til danskernes foretrukne bank. Jeg har en bred vifte af produkter at tilbyde mine kunder, og med mange års erfaring og kompetencer arbejder jeg med frihed under ansvar. Det bliver jeg motiveret af, og det gør mig til en stabil, trofast og meget pligtopfyldende medarbejder. Jeg er meget stolt af mit job i Arbejdernes Landsbank.
Du er velkommen til at ringe eller sende en mail, hvis du har et spørgsmål til Marianne.
Der er masser af plads til, at jeg kan være, som jeg gerne vil
Marianne Gerdes holder meget af sit job. Det bedste ved jobbet som kunderådgiver er, at hun dagligt møder og kommer ind på livet af nye mennesker. Selv efter 21 år i samme filial spørger hun altid lige til sine kunders dagligdag, børn eller sommerhus. Hun kan slet ikke lade være at involvere sig, og selv om hun er blevet tilbudt nye omgivelser og input i en anden filial, kan hun ikke forestille sig at forlade filialen i hjertet af Frederiksberg.
- Som kunderådgiver har jeg ansvaret for en større kundeportefølje primært bestående af privatkunder. En god blanding af kunder i alle aldre, og mine rådgivningsopgaver spænder fra bolig, pension og kredit til investering. Størstedelen af vores papirarbejde er centraliseret og udføres af vores filialsupport i Glostrup, Odense eller Aarhus, så jeg kan koncentrere mig om det vigtigste - nemlig rådgivning og mødet med kunderne.
- Det bedste ved at være i Arbejdernes Landsbank er de trofaste kunder og glæden ved at rådgive og hjælpe i forskellige situationer. Vi har nogle klare mål, som vi skal leve op til, men da vi selv har haft indflydelse på målene, så opnår vi dem ved godt samarbejde. Det er også vigtigt for os at opnå en god kontakt med vores kunder, og jeg har alle muligheder for at skabe den kunderelation, jeg gerne vil. I mit tilfælde vil jeg gerne tæt på. Det får jeg lov til, og jo bedre jeg kender mine kunder, jo bedre kan jeg rådgive dem. Jeg føler, at der er masser af plads til, at jeg kan være, som jeg gerne vil. Arbejdernes Landsbank har en meget rummelig og positiv personalepolitik, og fordi jeg har det godt, udstråler jeg også glæde, når jeg taler med mine kunder.
- Der er en vidunderlig stemning i vores team, og det kan vores kunder også mærke og giver udtryk for, når de er her. Det er også en af årsagerne til at vi i flere år har haft stor kundetilgang. Udgangspunktet er, at vi fungerer bedst, når vi får lov til at være os selv, og det giver os en stor troværdighed. Det er nok også derfor, at banken så mange år i træk er kåret til danskernes foretrukne bank. Jeg har en bred vifte af produkter at tilbyde mine kunder, og med mange års erfaring og kompetencer arbejder jeg med frihed under ansvar. Det bliver jeg motiveret af, og det gør mig til en stabil, trofast og meget pligtopfyldende medarbejder. Jeg er meget stolt af mit job i Arbejdernes Landsbank.
Du er velkommen til at ringe eller sende en mail, hvis du har et spørgsmål til Marianne.