Ris, ros og klager
Vi foretrækker tilfredse kunder! Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis du har fået en dårlig behandling eller er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet. Vi lytter også meget gerne til dig, hvis du har gode ideer til forbedringer.
Er du utilfreds, kan du enten klage formelt til vores juridiske afdeling, der er klageansvarlig i Arbejdernes Landsbank, eller skrive til bankens kundeambassadør, der tager imod enhver form for ris, ros og ideer.
Ris og ros
Har du haft en god eller dårlig oplevelse hos os? Eller har du forslag til, hvordan vi kan blive endnu bedre?
Uanset hvad, vil vi meget gerne høre fra dig. Din mening er vigtig for os!
Send en klage til bankens juridiske afdeling
Er du utilfreds med vores service, rådgivning eller andet - og er det ikke muligt at finde en løsning på problemet eller nå til enighed med din rådgiver eller filialdirektøren - kan du sende en formel klage til bankens juridiske afdeling, som er klageansvarlig i Arbejdernes Landsbank.
EU-Kommissionens online klageportal
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Hvis du klager du gennem denne klageportal, skal du oplyse mailadressen til Arbejdernes Landsbanks Juridiske afdeling, som er: jura@al-bank.dk.