Vi er klar med ekstra støtte

Vi er klar med ekstra støtte

Hele Danmark er hårdt præget af Corona-virussens hurtige spredning og de omfattende for­an­stalt­nin­ger, der på den baggrund er iværksat for at bremse spredningen hurtigst muligt. Arbejdernes Landsbank bakker fuldstændigt op om disse for­an­stalt­nin­ger og er klar med ekstra støtte til de kunder, der økonomisk bliver påvirket af Corona-virussens konsekvenser.

Alle danskeres hverdag er på ganske kort tid vendt på hovedet, som følge af Corona-virussens hurtige spredning. Det er en helt ekstraordinær situation for vores samfund, der helt naturligt også afføder stor bekymring og ængstelighed hos de mange danskere, som allerede nu – og i den kommende tid – kan mærke de økonomiske konsekvenser af Corona-virussens spredning. Derfor er Arbejdernes Landsbank nu klar med ekstra støtte til de kunder, der er økonomisk berørte.

"Som en ansvarlig bank med over 320.000 kunder over hele landet, føler vi et meget stort ansvar for at gøre alt, hvad vi kan, for at hjælpe og støtte de kunder, der bliver påvirket af Corona-virussens spredning, bedst muligt. Det er både privat- og erhvervskunder, der allerede nu og inden længe kan blive økonomisk ramt af situationen, og derfor er vi klar til at bruge forskellige værktøjer, der kan hjælpe her og nu," siger ordførende direktør i Arbejdernes Landsbank, Gert R. Jonassen.

Se også: Vi er naturligvis åbne, men ring, skriv eller mød os online

Tal med din rådgiver - vi er klar med støtte

For bankens privat- og erhvervskunder, der er økonomisk berørt af den aktuelle situation, opfordrer vi til, at man tager fat i sin rådgiver. Er det eksempelvis udfordringer med at betale husleje, afdrage på sit lån eller andre økonomiske udfordringer, så er rådgiverne klar med forskellige værktøjer til at hjælpe.

"Det er vigtigt at slå fast, at rigtig mange af vores kunder – både når det gælder privat og erhverv – er godt polstrede til at kunne håndtere en ekstraordinær situation som denne. Men for dem, der ikke er, er det helt afgørende for os at signalere – ikke blot i tale men også i handling – at vi er klar til at støtte mest muligt. Om det er ydelsesfrihold i en periode, hjælp til betaling af husleje eller fornyet rådgivning, der kan afhjælpe, så er vores rådgivere klar med støtte med afsæt i den konkrete udfordring for kunden. Vi ved, at mange kunder sidder i en svær og bekymrende situation, og vi håber, at vi med de her initiativer kan bidrage til at skabe lidt ro i en svær tid," slutter Gert R. Jonassen.

Relaterede artikler