Gå til indhold PrivatPrivat BetaErhvervAL-KontoKigDigital signering Gå til navigation
Sådan kan du få hjælp og rådgivning

Sådan kan du få hjælp og rådgivning

26. maj 2020
Gå til nyhedsoversigt

Her på siden kan du få et opdateret overblik over, hvordan og hvornår du kan komme i kontakt med os.    

Vores filialer har begrænsede åbningstider

  • Der er åbent i vores filialer alle hverdage kl. 13-16 - men kun for rådgivning og kontakt
  • Du kan naturligvis også aftale et fysisk møde uden for dette tidsrum

Kassen er kun åben 2 dage om måneden

  • Kassen er åben den første og sidste hverdag i måneden mellem kl. 10 og 16 - næste gang er fredag 29. maj og tirsdag 2. juni
  • På øvrige dage er det ikke muligt at blive betjent ved kassen

Mød din rådgiver online

  • Hold et onlinemøde med din rådgiver, hvor din rådgiver deler sin skærm med dig, og I taler sammen i telefonen.

Book et onlinemøde

Ring til os

  • Du kan som altid ringe til os på 38 48 48 48
  • Alle hverdage kl. 8–20 og i weekenden kl. 10–16

38 48 48 48

Brug netbank og mobilbank

  • Skriv f.eks. en direkte besked til din kunderådgiver

Gå til netbank

Har du brug for kontanter?

Vi anbefaler mindst mulig brug af kontanter. Men har du alligevel brug for kontanter, så brug vores pengeautomater. De fleste af vores automater kan også tage imod indbetalinger og udbetale fx euro.

Find din nærmeste filial med pengeautomat

Få svar på spørgsmål

  • Vi har samlet svarene på de mest stillede spørgsmål

Find hjælp

Kontakt

Kontakt

Selvbetjening

Selvbetjening