Personlig og ansvarlig rådgivning
Når Arbejdernes Landsbank for 14. år i træk bliver kåret til Danmarks bedste bank, har vi lidt svært ved at få armene ned. Men vi lytter og rådgiver, som vi altid har gjort. Personligt og ansvarligt.
Det har vi lidt svært ved at få armene ned over. Men vi lytter og rådgiver, som vi altid har gjort.
Hvert år foretager Voxmeter den største og mest dybdegående tilfredshedsmåling blandt danske bankkunder. Her bliver mere end 60.000 kunder i landets 20 største banker spurgt, hvor tilfredse de er med bankernes rådgivning, service, produkter og meget mere. Vi er stolte over, at vi igen i år er blevet kåret som Danmarks bedste bank målt på kundetilfredshed.
Når Danmarks bedste banker bliver kåret, er det kunderne, der vurderer os.
Kunderne bliver fx spurgt ind til tilfredsheden med bankernes rådgivning, service, image og meget mere.
Arbejdernes Landsbank bliver fremhævet som en bank med høj troværdighed og en særlig evne til at lytte til sine kunder.
Vælger du os, bliver du kunde i en bank med
Vi har spurgt jer, hvorfor vi er danskernes foretrukne bank.
I Arbejdernes Landsbank går man ikke forgæves. Der findes altid en løsning, og man bliver behandlet godt af både ens egen rådgiver og den der lige er ledig." Gunnar
Arbejdernes Landsbank er min foretrukne bank, fordi jeg føler mig modtaget som person og ikke blot kunde. Jeg fornemmer, at min bankrådgiver og resten af bankens stab har mit bedste for øje, og så hviler jeg trygt i, at banken forvalter sine forretninger på fornuftig og ordentlig vis." Yasser
Jeg skiftede til AL i forbindelse med et huskøb og jeg er blevet overrasket over hvor meget bedre service jeg har fået i forhold til den gamle bank. Jeg har gennem hele forløbet med bankskift og huskøb, fået en super god vejledning. Meget personlig og nærværende betjening af mit bankrådgiver. Så jeg er ovenud tilfreds. Jeg håber I vil blive ved med at overraske mig, med god service." Morten
I engagerer jer i jeres kunder og giver god vejledning. Derudover er i pro-aktive når noget kan gøres bedre. Kunderne er i centrum." Lene
Venlig og god hjælp med persolighed når vi har brug for det.Vil anbefale jer til andre." Svend Erik
Fordi I skriver "det med småt" med stort. Vi var ikke i tvivl om, hvad vi gik ind til, hvilket er befriende." Jesper
At vi for 14. år i træk kan indtage førstepladsen i den – uden sidestykke – mest omfattende og uafhængige undersøgelse i branchen bekræfter os endnu en gang i, at kunderne værdsætter vores måde at drive bank på. Og at de oplever en klar sammenhæng mellem vores værdier og det, som sker i hverdagen i mødet med os – både fysisk i vores filialer og digitalt på eksempelvis de sociale medier. Det er vi naturligvis utroligt stolte over, og herfra skal lyde en kæmpe tak til alle for anerkendelsen.
Peter Froulund, branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank
Hør, hvad danskernes foretrukne bank kan gøre for dig: Ring til os på 38 48 49 02 - vi står klar alle hverdage kl. 8-20 og i weekenden kl. 10-16. Du kan også udfylde formularen herunder - og du hører fra os inden for to hverdage.