<Tilbage til oversigten

​Mine oplysninger

  • Hvordan opdaterer jeg mine kontaktoplysninger?

    Du kan ændre i dine kontaktoplysninger i AL-NetBank. 

    Sådan gør du i netbanken: 

    1. Vælg Mine oplysninger 
    2. Vælg Ret kontaktoplysninger 
    3. Tilføj nye kontaktoplysninger i højre side 
    4. Slet gamle kontaktoplysninger ved at trykke på ikonet med skraldespanden 
  • Hvordan opdaterer jeg mit telefonnummer til sms-bekræftelse?

    Du kan oprette eller ændre dit telefonnummer til sms-bekræftelse i AL-NetBank. 

    Sådan gør du i netbanken: 

    1. Tryk på dit navn øverst til højre
    2. Vælg sms-bekræftelse 
  • Jeg har fået ny adresse – hvordan giver jeg den til banken?

    Hvis du flytter til en anden adresse i Danmark, får vi automatisk din nye adresse fra Folkeregisteret. 

    Har du hemmelig adresse eller flytter du til/fra udlandet, skal du sørge for at give os besked direkte. Det nemmeste er at skrive til os via mobil- eller netbanken.   

  • Hvordan tilmelder eller afmelder jeg mig Info Service?

    Du kan tilmelde/afmelde Info Service i AL-NetBank. 

    Sådan gør du i netbanken: 

      1. Vælg dit navn øverst til højre
      2. Vælg Info service 
      3. Tilføj nye ved at vælge Oprette ny aftale 
      4. Slet ved at trykke på en aftale og afmelde 
  • Hvorfor skal I bruge legitimation fra mig?

    Arbejdernes Landsbank er – ligesom alle andre pengeinstitutter - underlagt reglerne i hvidvaskloven. Det betyder blandt andet, at vi er forpligtet til at kunne dokumentere vores kunders identitet og måder at bruge banken på. 

    Læs mere om legitimation fra privatkunder, hvad vi skal bruge fra dig, og hvorfor: 

    > Læs mere om legitimation

Skriv til os

Fandt du ikke et svar, kan du skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt og inden for 24 timer.

Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig - så klik her