
Disse 3 ting får erhvervskunder til at skifte bank
Danske virksomheder skifter sjældent bank. Men når de gør, så skyldes det ofte nogle særlige faktorer.
1. Personlig kontakt
Nærvær er en af bankens kerneværdier. Det betyder, at vi investerer den fornødne tid og de rette kompetencer til at forstå kundernes verden og sætte os ind i deres virksomhed og deres potentiale. I Arbejdernes Landsbank er din erhvervsrådgiver et menneske, du kan gå ind og møde, som du altid kan kontakte, og som også kan tage ud på kundebesøg En anden kerneværdi er ansvarlighed. Hos os tager rådgivning altid udgangspunkt i kundens behov, ikke i bankens produkter.
2. Oprigtig interesse for kunden
Arbejdernes Landsbank har siden stiftelsen i 1919 insisteret på at være en bank med plads til alle og respekt for alle. Man behøver med andre ord ikke at være en stor kunde for at være en god kunde. Som erhvervsbank har vi en næsten medfødt interesse i at skabe værdi for mindre og mellemstore virksomheder. De vil have en bank, hvor de ikke blot bliver henvist til et ”servicecenter" og må nøjes med mindre eller mellemstor opmærksomhed. De vil have fuld opmærksomhed, og det får de hos os.
3. Det gode image
En sidste faktor for en erhvervskundes eventuelle bankskifte er bankens image. De fleste virksomhedsejere går op i at have en virksomhed med sunde værdier, og det ønsker de selvfølgelig også af deres samarbejdspartnere, så de stolt kan se kunderne i øjnene.