Administration af løn
Der findes mange løsninger, som kan hjælpe din virksomhed med lønadministration. Du kan eksempelvis spare både tid og ressourcer på at styre de daglige betalinger direkte i virksomhedens økonomisystem med Bank Connect. Nedenfor finder du de administrationsmuligheder vi tilbyder i Arbejdernes Landsbank. Lad os hjælpe din virksomhed med den rette løsning til administration af løn.
Hvad omfatter lønadministration?
Med en aftale om lønadministration hos Arbejdernes Landsbank får du automatiseret mange af de processer, som kan koste tid at gøre manuelt. Fordi processerne er automatiseret, falder udbetalingerne altid rettidigt og til de rette kontoer.
Som virksomhed bestemmer I selv, hvor stor del af administrationen, der skal sættes i proces, og hvordan. Du kan eksempelvis gennem et samarbejde med MasterCard få en pakkeløsning til pengeoverførsler ved lønkørsler. Som privat virksomhed kan I også tegne en serviceaftale med NemKonto, som er en løsning, der betyder, at I undgår at skulle administrere jeres medarbejderes kontonumre. Udbetaling via NemKonto optimerer udbetalingerne til betalingsmodtagerne da din virksomhed kan udbetale penge direkte til kunder og medarbejders konto.
Sidst men ikke mindst kan I med Bank Connect få en nem og hurtig løsning til udveksling af data mellem Arbejdernes Landsbanks økonomisystem og virksomhedens. Det betyder at de manuelle ind- og udlæsningsfunktioner kan springes over. Læs mere om mulighederne nedenfor.
- Med en aftale om OverførselsService får I en velfungerende tjeneste til overførsel af løn, pension, skat og lignende betalinger.
Udbetaling via NemKonto
Din virksomhed kan sende løn direkte via NemKonto. Det sparer dig for administration af ansattes kontonumre.Bank Connect
Bank Connect er et system for udveksling af betalingsoplysninger og kontobevægelser direkte mellem virksomheden og pengeinstitut. Det er en hurtig og sikker måde at betale regninger.
Bliv erhvervskunde
Tak for din interesse i at blive erhvervskunde hos os! Til at starte med er der nogle informationer, vi skal have fra dig. Når du har sendt informationerne, kontakter vi dig.
Sådan gør du:
- Udfyld dette Forretningsomfangsskema
Når du har udfyldt forretningsomfangsskemaet, skal det uploades sammen med nedenstående ansøgningsformular. Det er godt at have følgende dokumenter og informationer klar:
- Seneste interne årsregnskab inkl. specifikationer
- Forretningsplan
- Drifts- og likviditetsbudget
- Periodebalance år til dato
For at blive oprettet som erhvervskunde er det en betingelse, at den krævede dokumentation indleveres digitalt via denne formular.
Vi gør opmærksom på, at oprettelse af en erhvervskonto koster kr. 3.000 og efterfølgende et månedligt gebyr på kr. 250.