Betalingsservice er en tjeneste, der gør det lettere for dig og din virksomhed at sende opkrævninger til jeres kunder.
Når din kunde har indgået en aftale om betaling med din virksomhed, kan du iværksætte Betalingsservice Automatisk. Her automatiseres indbetalingerne fra kundens konto til din virksomhed. Det er enkelt, nemt og betyder, at din kunde ikke skal foretage sig noget.
Hvordan bliver min virksomhed kunde hos Betalingsservice?
For at blive kunde hos Betalingsservice, skal din virksomhed være registreret med et CVR-nummer. Derudover skal du bruge en NemID Medarbejdersignatur, når du logger på ansøgningsportalen. Når du har oprettet dig som kunde i Betalingsservice Aftaleportal, skal du medsende dokumentation for din virksomheds ejer- og bankforhold.
Hvis din virksomhed er et ApS, A/S eller I/S selskab, skal I tilmed medsende en oversigt over virksomhedens ejere, hvis deres ejerandel overstiger 25% af virksomheden. Ejernes CPR-numre skal også oplyses i ansøgningen.