Bestil FI-indbetalingskort
Udfyld nogle enkelte informationer, og bestil et indbetalingskort online.
Hos Arbejdernes Landsbank har du som erhvervskunde mulighed for at benytte indbetalingskort, når der er behov for opkrævninger. Et indbetalingskort er et fysisk stykke papir, du som beløbsmodtager udsteder og enten udleverer eller sender til den respektive kunde. Har du behov for sparring eller ønsker du blot at blive klogere på mulighederne ved indbetalingskort, så har du altid mulighed for at kontakte en filial i dit lokalområde.
Et indbetalingskort er det samme som et girokort. Det er en fysisk blanket, som sendes sammen med fakturaen. Blanketten består af en kodelinje, som rummer betalingsanvisningen samt en kortart og et kreditornummer.
Indbetalingskort anvendes til at betale regninger og er dermed en løsning virksomheder kan benytte, hvis de har behov for opkrævninger fra kunder. Det er den mest effektive løsning, hvis du selv ønsker at føre debitorkartotek og kontrol med indbetalinger.
Når din virksomhed opkræver kunderne gennem et indbetalingskort, modtager I betalingerne direkte på bankkontoen. Du får tilmed besked om indbetalingerne.
Indbetalingskort kan også være en fornuftig løsning, hvis du opkræver betalinger med intervaller, som ikke lader sig indpasse i et traditionelt opkrævningssystem. Det kan eksempelvis være, hvis der er flere opkrævninger pr. måned.
En aftale om indbetalingskort betyder, at betalingerne krediteres på en aftalt konto i banken. Derfor er der også mulighed for at integrere det til dit bogføringssystem.
For dig betyder det blandt andet, at du kan danne dig et bedre overblik, da det samme opkrævningsmedie benyttes af alle kunder. Du undgår også det administrative besvær, som typisk er forbundet med at have en girokonto – herunder blandt andet gebyr og renter.
Alle Fælles Indbetalingskort findes i 3 forskellige udgaver:
Tak for din interesse i at blive erhvervskunde hos os! Til at starte med er der nogle informationer, vi skal have fra dig. Når du har sendt informationerne, kontakter vi dig.
Sådan gør du:
Når du har udfyldt forretningsomfangsskemaet, skal det uploades sammen med nedenstående ansøgningsformular. Det er godt at have følgende dokumenter og informationer klar:
For at blive oprettet som erhvervskunde er det en betingelse, at den krævede dokumentation indleveres digitalt via denne formular.
Vi gør opmærksom på, at oprettelse af en erhvervskonto koster kr. 3.000 og efterfølgende et månedligt gebyr på kr. 250.