Leverandørservice

Leverandørservice

Hos Arbejdernes Landsbank har du som erhvervskunde mulighed for at benytte dig af LeverandørService.

Med LeverandørService kan du automatisere dine opkrævninger af betalinger fra dine erhvervskunder. Det betyder, at du er sikret en ubesværet og effektiv administration.

Læs mere om fordelene ved LeverandørService, eller book et møde med en af vores rådgivere.

Hvad er LeverandørService?

LeverandørService er en betalingsløsning fra Mastercard Payment Services. Det er et automatisk betalingssystem, der anvendes mellem virksomheder, som regelmæssigt har tilbagevendende betalinger for varer eller tjenesteydelser.

LeverandørService giver dig som betalingsmodtager mulighed for at trække et tilgodehavende direkte fra din erhvervskundes konto. Det sker naturligvis efter aftale med kunden og dennes pengeinstitut. Med denne aftale betaler dine kunder til tiden. Det er en effektiv og ubesværet administration, som kan resultere i færre eller ingen rykkerudsendelser.

Fordele ved LeverandørService

  • Samlet overblik over opkrævninger og betalinger, der venter på at blive betalt
  • Effektiv administration
  • Optimeret likviditetsstyring

LeverandørService giver ikke kun dig, men også dine kunder en række fordele. Ved LeverandørService får din virksomhed et samlet overblik over opkrævninger og betalinger, der venter på at blive betalt. Du har derfor mulighed for at reagere hurtigt, hvis der skulle mangle en betaling eller andet fra jeres erhvervskunder.

Det større overblik betyder, at du skal bruge mindre tid på bogføring, da LeverandørService nemt kan integreres direkte i jeres økonomisystem. Det giver en lettere og mere effektiv administration, som også tilbyder en optimeret likviditetsstyring. Du har råderetten over dine tilgodehavender, da du kan hæve disse direkte fra indbetalerens konto. Din virksomhed er derfor sikret en optimeret pengestrøm og effektivitetsgevinst.

Med en LeverandørService-aftale mellem din virksomhed og jeres erhvervskunder, har I mulighed for at sende opkrævninger dagligt og med kort varsel. Det giver en fleksibilitet ned til mindste detalje. Det kræver hverken checks eller girokort, og du har tilmed rentefordele.

Opret LeverandørService-aftale

Det er nemt at tilmelde sig LeverandørService, og hos Arbejdernes Landsbank hjælper vi gerne med rådgivning og sparring.

Er du kreditor og ønsker at ansøge om en ny aftale, skal du bruge en NemID medarbejdersignatur for at udfylde informationerne i ansøgningen.

Er du debitor og ønsker at oprette en LeverandørService-aftale med en kreditor, har du to muligheder:

  1. Kontakt din kreditor for at få bekræftet, at deres virksomhed er tilsluttet LeverandørService.
  2. Udfyld tilmeldingsblanket om LeverandørService.
Opret en LeverandørService-aftale

Opret en LeverandørService-aftale

 

 

Med få kliks og informationer kan du ansøge om en LeverandørService-aftale til din virksomhed via Mastercard Payment Services.

Opret en LeverandørService-aftale

 

Kontakt vores erhvervscentre

Hos Arbejdernes Landsbank har vi seks erhvervscentre fordelt over hele landet. Det betyder, at du har mulighed for at få personlig rådgivning lokalt. Vores rådgivere har kendskab til nærområdet og kan derfor tilbyde relevant og konkret sparring for netop din virksomhed. Du finder vores erhvervscentre i Åbyhøj, Aalborg, Kolding, Odense, Glostrup og København V.

Hos os er der plads til alle, hvad end I er en større eller mindre virksomhed. Uanset størrelse får I tilknyttet jeres egen personlige rådgiver, så når der er behov for sparring, kan I være sikre på, at rådgiveren kender jeres historie og visioner.

Få svar inden for 24 timer

Ønsker du at høre mere om betalingstjenester og automatiserede betalingsprocesser, kan du udfylde vores kontaktformular nederst på siden. Så kontakter vi dig inden for 24 timer.

Book møde med rådgiver

Strømlinet finansiering

Bank Connect

Få styr på regninger, betalingsoplysninger og kontobevægelser med en Bank Connect aftale. Det er en fælles API-løsning for banker.

AL-NetBank Erhverv

Hos AL-Bank forstår vi vigtigheden af et godt overblik over økonomien. Med AL-NetBank Erhverv får du værktøjerne til en strømlinet finansiering.

Overførsels-Service

Med en OverførselsService-aftale er den langsommelige proces med lønkørsel blevet smartere. Din virksomhed kan udbetale penge direkte til modtagernes NemKonto.

Få personlig rådgivning om din virksomhed

Bliv kontaktet og lad os høre om din virksomhed og dine ønsker til et samarbejde.

Præsentation af virksomheden
Virksomhed og kontaktoplysninger

DD.MM.ÅÅÅÅ

Kontaktperson/Indehaver i virksomheden
Oplysninger om forretningen
Oplysninger om nuværende bank
Oplysninger om revision

*Hvorfor skal jeg oplyse, hvem virksomhedens revisor er?

Erhvervskunder i Arbejdernes Landsbank skal som udgangspunkt benytte en godkendt revisor. Det vil sige en registreret eller statsautoriseret revisor. Arbejdernes Landsbank ønsker at bidrage til bekæmpelse af hvidvask og svig med skatter og afgifter. Derfor ønsker vi oplysninger om godkendt revisor, fordi det signalerer, at virksomheden er professionel og har til hensigt at følge gældende lovgivning.

Godkend og send formular

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger på al-bank.dk/persondata.