Rette betalingsløsning til virksomheden

Rette betalingsløsning til virksomheden

For at du kan modtage kortbetalinger i din virksomhed kræver det en indløsningsaftale og en kundevendt betalingsløsning.

Hos Arbejdernes Landsbank samarbejder vi med Bambora og Nets for at give dig som erhvervskunde adgang til flere fleksible betalingsløsninger. Valget af den rette indløsningsaftale afhænger af, hvilken type virksomhed du driver, og hvilke betalingsløsninger du ønsker at tilbyde dine kunder.

Hvad er en indløsningsaftale?

En indløsningsaftale muliggør, at du kan tage imod betalingskort i din forretning.

Når du vælger en indløsningsaftale hos Arbejdernes Landsbank giver vi sikkerhed for, at du kan modtage dine kunders betalinger nemt og hurtigt på tværs af alle dine salgskanaler. Vi kontrollerer, at der er dækning på dine kunders konti, vi reserverer pengene, trækker dem og sætter dem ind på din erhvervskonto.

En fleksibel betalingsløsning til kort og andre betalingsformer

Hos Arbejdernes Landsbank tilbyder vi forskellige indløsningsaftaler, så du kan finde den løsning, som passer til din virksomhed og imødekommer dine kunders foretrukne betalingsformer bedst muligt.

  • Alt-i-en-løsning
    En samlet indløsnings- og terminalaftale som indeholder både en kortterminal, en kundevendt betalingsløsning og en indløsningsaftale - alt du skal bruge for at modtage kortbetalinger i en fysisk butik.
  • Kortindløsning
    En aftale der giver mulighed for at modtage de mest anvendte korttyper, både danske og udenlandske, til en fysisk butik og/eller en webshop.
  • Terminalindløsning
    Køb eller leje af stationær og/eller trådløs terminal til modtagelse af betalinger via fysiske og kontaktløse kort (MobilePay).
  • Betalingsløsning til apps
    En digital indløsningsaftale til både Android og IOS-apps, som giver dine kunder mulighed for at foretage betalinger med mobilen.
  • Online kundeportal
    Adgang til en online kundeportal og en hotline, som giver dine kunder mulighed for at få hjælp til at gennemføre deres betaling korrekt.
  • Adgang til salgsrapporter
    Overblik over dine salg og transaktioner og hjælp til at administrere din bogføring.

Hvad koster en indløsningsaftale?

Prisen på en indløsningsaftale afhænger af, hvilken virksomhedstype du driver, størrelsen på din forretning, og hvilke betalingsformer du ønsker. Indløsningsaftalen fastsættes altid individuelt ud fra din virksomhed, så den matcher dine konkrete betalingsbehov bedst muligt.

Rådgivning om betalingsløsninger i din virksomhed

Hos Arbejdernes Landsbank kan du altid få rådgivning om, hvilken indløsningsaftale der giver dine kunder de rette betalingsmuligheder.

Vi tilbyder økonomisk rådgivning om alle aspekter af din virksomhedsøkonomi fra vores seks lokale rådgivningscentre. Uanset om du har brug for finansiering, erhvervslån, betalingstjenester eller noget helt fjerde, bistår vi med råd og vejledning om, hvilke løsninger der sikrer de bedste økonomiske forudsætninger for netop din forretning.

Som erhvervskunde bliver du tildelt en rådgiver, der følger din virksomhed tæt og står til rådighed med løbende økonomisk sparring. Du er altid velkommen til at booke et personligt møde for at høre mere om dine muligheder for at tegne en indløsningsaftale, der understøtter økonomien i din forretning.

Du hører fra os inden for 24 timer

Udfyld formularen og få en aftale med din lokale erhvervsrådgiver inden for 24 timer.

Book et møde med en rådgiver

Få personlig rådgivning om din virksomhed

Bliv kontaktet og lad os høre om din virksomhed og dine ønsker til et samarbejde.

Præsentation af virksomheden
Virksomhed og kontaktoplysninger

DD.MM.ÅÅÅÅ

Kontaktperson/Indehaver i virksomheden
Oplysninger om forretningen
Oplysninger om nuværende bank
Oplysninger om revision

*Hvorfor skal jeg oplyse, hvem virksomhedens revisor er?

Erhvervskunder i Arbejdernes Landsbank skal som udgangspunkt benytte en godkendt revisor. Det vil sige en registreret eller statsautoriseret revisor. Arbejdernes Landsbank ønsker at bidrage til bekæmpelse af hvidvask og svig med skatter og afgifter. Derfor ønsker vi oplysninger om godkendt revisor, fordi det signalerer, at virksomheden er professionel og har til hensigt at følge gældende lovgivning.

Godkend og send formular

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger på al-bank.dk/persondata.