Rette betalingsløsning til virksomheden

For at du kan modtage kortbetalinger i din virksomhed kræver det en indløsningsaftale og en kundevendt betalingsløsning.

Hvad er en indløsningsaftale?

Hos Arbejdernes Landsbank samarbejder vi med Bambora og Nets for at give dig som erhvervskunde adgang til flere fleksible be­ta­lings­løs­nin­ger. Valget af den rette ind­løs­nings­af­ta­le afhænger af, hvilken type virksomhed du driver, og hvilke be­ta­lings­løs­nin­ger du ønsker at tilbyde dine kunder.

En ind­løs­nings­af­ta­le muliggør, at du kan tage imod betalingskort i din forretning.

Når du vælger en ind­løs­nings­af­ta­le hos Arbejdernes Landsbank giver vi sikkerhed for, at du kan modtage dine kunders betalinger nemt og hurtigt på tværs af alle dine salgskanaler. Vi kontrollerer, at der er dækning på dine kunders konti, vi reserverer pengene, trækker dem og sætter dem ind på din erhvervskonto.

Fleksibel betalingsløsning til kort og andre betalingsformer

Hos Arbejdernes Landsbank tilbyder vi forskellige indløsningsaftaler, så du kan finde den løsning, som passer til din virksomhed og imødekommer dine kunders foretrukne betalingsformer bedst muligt.

  • Alt-i-en-løsning: En samlet indløsnings- og terminalaftale som indeholder både en kortterminal, en kundevendt betalingsløsning og en indløsningsaftale - alt du skal bruge for at modtage kortbetalinger i en fysisk butik.
  • Kortindløsning: En aftale der giver mulighed for at modtage de mest anvendte korttyper, både danske og udenlandske, til en fysisk butik og/eller en webshop.
  • Terminalindløsning: Køb eller leje af stationær og/eller trådløs terminal til modtagelse af betalinger via fysiske og kontaktløse kort (MobilePay).
  • Betalingsløsning til apps: En digital indløsningsaftale til både Android og IOS-apps, som giver dine kunder mulighed for at foretage betalinger med mobilen.
  • Online kundeportal: Adgang til en online kundeportal og en hotline, som giver dine kunder mulighed for at få hjælp til at gennemføre deres betaling korrekt.
  • Adgang til salgsrapporter: Overblik over dine salg og transaktioner og hjælp til at administrere din bogføring.
MobilePay Erhverv

Hvad koster en indløsningsaftale?

Prisen på en ind­løs­nings­af­ta­le afhænger af, hvilken virk­som­heds­ty­pe du driver, størrelsen på din forretning, og hvilke be­ta­lings­for­mer du ønsker. Ind­løs­nings­af­ta­len fastsættes altid individuelt ud fra din virksomhed, så den matcher dine konkrete betalingsbehov bedst muligt.

Rådgivning om be­ta­lings­løs­nin­ger i din virksomhed

Hos Arbejdernes Landsbank kan du altid få rådgivning om, hvilken ind­løs­nings­af­ta­le der giver dine kunder de rette be­ta­lings­mu­lig­he­der.

Vi tilbyder økonomisk rådgivning om alle aspekter af din virk­som­hed­s­ø­ko­no­mi fra vores seks lokale rå­d­giv­nings­cen­tre. Uanset om du har brug for finansieringerhvervslånbe­ta­ling­s­tje­ne­ster eller noget helt fjerde, bistår vi med råd og vejledning om, hvilke løsninger der sikrer de bedste økonomiske forudsætninger for netop din forretning.

Som erhvervskunde bliver du tildelt en rådgiver, der følger din virksomhed tæt og står til rådighed med løbende økonomisk sparring. Du er altid velkommen til at booke et personligt møde for at høre mere om dine muligheder for at tegne en ind­løs­nings­af­ta­le, der understøtter økonomien i din forretning.

Du hører fra os inden for 24 timer

Udfyld formularen og få en aftale med din lokale er­hvervs­rå­d­gi­ver inden for 24 timer.

Internationale kortbetalinger

Nets tilbyder dig at modtage betaling med en lang række af verdens mest populære betalingskort. Læs mere

Bliv erhvervskunde

Tak for din interesse i at blive erhvervskunde hos os! Til at starte med er der nogle informationer, vi skal have fra dig. Når du har sendt in­for­ma­tio­ner­ne, kontakter vi dig.

Sådan gør du:

Når du har udfyldt for­ret­nings­om­fangs­ske­ma­et, skal det uploades sammen med nedenstående an­søg­nings­for­mu­lar. Det er godt at have følgende dokumenter og informationer klar:

  • Seneste interne årsregnskab inkl. spe­ci­fi­ka­tio­ner
  • For­ret­nings­plan
  • Drifts- og lik­vi­di­tets­bud­get
  • Periodebalance år til dato

For at blive oprettet som erhvervskunde er det en betingelse, at den krævede dokumentation indleveres digitalt via denne formular.

Vi gør opmærksom på, at oprettelse af en erhvervskonto koster kr. 3.000 og efterfølgende et månedligt gebyr på kr. 250.

Præsentation af virksomheden

Virksomhed og kontaktoplysninger

DD.MM.ÅÅÅÅ

Kontaktperson/Indehaver i virksomheden

Oplysninger om forretningen

Jeg bekræfter, at oplysningerne på Virk.dk om de reelle ejere er korrekte*

Oplysninger om nuværende bank

Ønsker virksomheden at være helkunde i Arbejdernes Landsbank? (Flytte Nemkonto og øvrigt engagement fra nuværende bank)*

Oplysninger om revision

Bruger virksomheden en godkendt revisor? (Registreret/Statsautoriseret)*
Bruger virksomheden en ikke-godkendt revisor/bogføringstjeneste?*

*Hvorfor skal jeg oplyse, hvem virksomhedens revisor er?

Erhvervskunder i Arbejdernes Landsbank skal som udgangspunkt benytte en godkendt revisor. Det vil sige en registreret eller statsautoriseret revisor. Det skal du, fordi vi ønsker at bidrage til bekæmpelse af hvidvask og svig med skatter og afgifter. Derfor beder vi dig oplyse din virksomheds revisor.

Vedhæft din virksomheds dokumenter

Nedenfor bedes du vedhæfte din virksomheds dokumenter.
De vedhæftede filer skal være i PDF-format og må ikke være større end 5 MB.

Forretningsomfangsskemaet*
Seneste interne årsregnskab inkl. specifikationer*
Forretningsplan*
Drifts- og likviditetsbudget*
Periodebalance år til dato*

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.