Fejl ved kortbestilling

Hvis du ikke kan komme videre, når du har accepteret betingelserne, kan det skyldes, at din computer har en opsætning, som blokerer for tredje part cookies. Du skal fjerne denne blokering for at kunne bestille et kort med personligt design.

Sådan fjerner du blokeringen

Windows Explore-brugere:

  • Start Internet Explorer
  • Vælg "Funktioner" - "Internetindstillinger"
  • Vælg fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger"
  • Klik på "Avanceret"
  • Sæt "hak" i "Tilsidesæt automatisk behandling af cookies" og klik "Ok" 2 gange.

MAC-computere - 'Safari':

  • Gå ind i menuen: Safari
  • Vælg "Indstillinger"
  • Vælg "Anonymitet"
  • Sæt markering i "Aldrig" under punktet "Bloker Cookies" - og luk vinduet.

Ønsker du blokering for tredje part cookies, skal du efter bestilling af kortet rette indstillingen tilbage igen.

Fortsat fejl i bestillingen

Løser dette ikke dit problem med kortbestillingen, så send en mail med en kort beskrivelse af problemet til kortgruppen@al-bank.dk.