Gå til indhold PrivatErhvervAL-KontoKig Gå til navigation
Andelsboligrådgiver

Andelsboligrådgiver

I Arbejdernes Landsbank har vi et af Danmarks bedste tilbud til andelsboligforeninger. Derfor har vi i en række filialer ansat en særlig andelsboligrådgiver, der har et specielt kendskab til andelsboligmarkedet.

Andelsboligrådgiver

Du skal være med til at fastholde og udvide vores portefølje af andelsboligforeninger

Som andelsboligrådgiver skal du have en viden på A/B-området, så du kan løse alle arbejdsopgaver inden for området, og du skal være i stand til at vejlede og oplære kollegaer på alle niveauer.

Dine arbejdsopgaver er f.eks.

  • udarbejdelse af analyser og vurderinger af andelsboligforeningers økonomi inkl. vurdering af værdien af bygninger mv. - Kort sagt et samlet billede af foreningens aktiver/passiver, der skal være med til at sikre foreningen en god og kompetent rådgivning.
  • tilrettelægge eksterne aktiviteter, der skal være med til at øge bankens forretningsomfang samt øge kendskabet til Arbejdernes Landsbank som en bank for andelsboligforeninger og dens medlemmer.
  • være kunderådgiver for din egen kundeportefølje af privatkunder - typisk kunder, der selvfølgelig bor i en andelsbolig og har en aktiv rolle i foreningen, f.eks. i bestyrelsen.
  • samarbejde med bankens centrale boligfunktion om at videreudvikle vores koncept til andelsboligforeninger.

Kompetencer

Som andelsboligrådgiver er det vigtigt, at du har stærke faglige kompetencer og de rette personlige kompetencer.

Faglige kompetencer

Vi vægter faglighed højt i Arbejdernes Landsbank, så det er vigtigt, at du har den relevante uddannelse bag dig, dvs. en bankfaglig baggrund og en akademiuddannelse eller HD i finansiel rådgivning eller en ejendomsmægleruddannelse. 

Du forstår at anvende dine kompetencer i hverdagen, så det skaber værdi for dine kunder og i sidste ende for banken.

Personlige kompetencer

Dine personlige kompetencer er også vigtige. Du er god til at samarbejde og tale med forskellige kunder, ligesom du som person er opsøgende og ser nye muligheder.

Lige så vigtigt er det, at du kan efterleve den adfærd, der sikrer vores kunder den gode kundeoplevelse:

  • Ansvarlig
  • Nærværende
  • Enkel.

Læs mere om den ansvarlige, nærværende og enkle kundeoplevelse.

 

Kontakt

Kontakt

Selvbetjening

Selvbetjening