Gå til indhold PrivatErhvervAL-KontoKig Gå til navigation
Vores DNA

Vores DNA

I Arbejdernes Landsbank arbejder vi i fællesskab på tværs af organisationen for at sikre, at vores kunder får en god kundeoplevelse. Og vi vil som medarbejdere indfri dette via konkret adfærd og derigennem bevise, at vi ikke blot siger, at vi er en ansvarlig, nærværende og enkel bank, men at vi også er det i praksis.

Bankens DNA

  • Vi minder os selv og hinanden om, at alle kunder er gode kunder.
  • Vi er imødekommende, møder kunderne med et smil og giver alle en ordentlig og kompetent behandling.
  • Med afsæt i kundens behov leverer vi altid den bedst tænkelige service, rådgivning og løsning for vores kunder.
  • Vi bidrager alle til at sikre fremdrift i sager, projekter og rådgivningsforløb.
  • Vi sørger for hurtig og løbende orientering om forløbet, hvis kunden får ny rådgiver.
  • Vi lever os ind i kundens situation, og er proaktive over for vores kunder.
  • Vi forbereder os til møder, så vi kan give vores klare anbefaling.
  • Vi kommunikerer altid med kunderne så det matcher deres krav og forventninger.
  • Vi giver altid kunden flere muligheder for at møde os (tid og sted/platform). 
  • Vi følger reglerne men glemmer aldrig at bruge vores sunde fornuft.
Kontakt

Kontakt

Selvbetjening

Selvbetjening