Gå til indhold PrivatErhvervAL-KontoKig Gå til navigation
Vores grundprincipper/grundholdninger

Vores grundprincipper/grundholdninger

I Arbejdernes Landsbank har vi tre grundprincipper, der beskriver den adfærd, vi som minimum skal udvise i dagligdagen – så vi kan sikre kunderne en ansvarlig, nærværende og enkel kundeoplevelse og derigennem bidrage til, at vi opnår bankens langsigtede strategiske mål.

 

Bankens grundprincipper

Ansvarlig

I Arbejdernes Landsbank bydes alle kunder velkommen. Vi har altid drevet klassisk, ansvarlig bankdrift med fokus på vores kunder, og de skal trygt kunne stole på, at vi fortsætter med det fremover.

Som rådgiver hos os skal du være klar med kompetent og velforberedt rådgivning i både gode og mindre gode tider. – Hos os kommer ansvarlig rådgivning altid før salg.

Fakta:

  • Du er imødekommende og giver alle en fair behandling.
  • Du efterlever bankens procedurer, forretningsgange og processer.
  • Du er velforberedte og afslutter opgaver.
  • Du leverer kvalitet i enhver opgaveløsning.

Nærværende

Vi vil gerne være kundens bank igennem hele livet. Vi tror på, at livslange forhold bygger på tillid, respekt og et godt kendskab til hinanden.

Din rådgivning skal derfor altid have udgangspunkt i dine kunders behov, værdier og drømme – og du skal kommer hele vejen rundt om kundens økonomi, når du rådgiver. Du skal følge dine kunders økonomi tæt og du tager naturligvis kontakt til kunden, hvis der er mulighed for, at den kan optimeres yderligere.

Fakta:

  • Du er proaktiv og kommer med konkrete anbefalinger og løsningsforslag.
  • Du udviser fleksibilitet og tilgængelighed.
  • Du er nysgerrige og søger viden for altid at være på forkant med kundens ønsker.
  • Du har fokus på kundens situation og behov.

Enkel

Din rådgivning skal gøre det enkelt for dine kunder at træffe beslutninger om deres økonomi.

Dine kunder kan bestille et rådgivningsmøde alle hverdage mellem kl. 8.00 og 18.00 (fredag dog kl. 16.00), og kunden vælger hvor mødes skal holdes – i banken, via telefonen eller online.

Fakta:

  • Du kommunikerer forståeligt og i øjenhøjde med modtageren.
  • Du er i stand til at rådgive om både helheden og detaljen.
  • Du prioriterer og fokuserer på det væsentlige.
  • Du anvender digitale løsninger, hvor det er muligt.
Kontakt

Kontakt

Selvbetjening

Selvbetjening